16 november 2008

ÅÄÖ

Jag har åäö för första gången på två månader och jag är helt lost. Fattar nada lixåm.
Inatt åker jag hemmåt.. Haft en skitmysig helg med Sandra, vi körde fel så vi hamnade på Golden Gate bron. Det var ju inte det värsta misstaget vi gjort maste jag ju säga. Bland det läckraste jag varit med om! Det var ju nästan som att man blev tårögd.
Nu ska vi in till stan, titta på när Sandra shoppar och sen ska jag hem och packa det sista.. Helt sjukt att jag åker hem om nagra timmar.. Huvaligen, vad jag kommer sakna denna mysiga stad med goa människor.

Återkommer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÄÖ.. Äntligen!

Anonym sa...

ÅH vad jag önskar att jag kunde vara hemma i örnsköldsvik och möta upp dig när du kommer hem. jag saknar dig så farbaskat roligt och jag längtar tills vi ses. ring mig så fort du har tid och ork då du kommer hem. love you!

Anonym sa...

förbaskat roligt? :D jag menar såklart mycket.

Anonym sa...

om du åker om några timmar borde du väl vara hemma imorn? eller va?