05 november 2008

Tva flugor i en small

Blev vackt 4 inatt av Charles som sa att Ninas pappa gick at det samre hallet, sa de for in till sjukhuset. Fick nyss veta att han dog inatt.
Jag hade inte mage att saga att jag ska lamna familjen igar for da var alla sa glada och det var presidentval och hela skiten. Kan ju saga att jag hade annu mindre mage idag. Men Charles fragade mig nu om jag gjort ett beslut, och da fick jag spotta ur mig det.
Men jag har faktiskt inte hjarta att aka ifran dom nu nar de behover hjalp.. Sa jag erbjod mig att stanna lite, och med det menar jag en vecka, maximumumum tva. Sa jag vet fortfarande inte nar jag kommer hem. Ibland kan man ju onska att man vore lite tuffare an sahar va.. Men ja, vi skulle prata igenom saken imorgon. Da kanske jag far lite mer skit! Jag slutar aldrig forvanas sa att saga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du hittat nån annan familj eller kommer du hem sötis?
Annars vet jag en kanonfamilj i Borås som kunde behöva en AuPair ! ! !
;)

Anonym sa...

Jag vet en kille i umeå som behöver en AuPair!

mami sa...

jo,den va kuuuul!