10 november 2008

Liten varld

Vilken lang, mysig och knepig dag. Strosade pa stan och vad stoter jag pa om inte en Oviksbo. Tva tom. Caisa Appelbrant och Kristina. Helknappt. Jag mena, hur stor ar chansen.. Kulit!
Ar valdigt nojd over att ha fatt 3 komplimanger for mina skor, varav tva fran framlingar. Bara sadar.
Sen skulle Nick kopa kavaj och fina grejer till begravningen pa torsdag, sa jag foljde med Charles och honom in pa na fint stalle. Fy bubblan vad jag kande mig obekvam bland fina kostymnissar och primadonnor.
Jag, Nick och barnens kusin George akte till parken och lekte lite. Forsokte fa fina kort men jag ville som inte fastna ser jag nu.. Massa ungar som vi inte hade en aning om vilka de var lekte tagen med oss och en av mammorna sa "Wow, du verkar du poppis..". Vill ju som inte pasta att jag har kant mig sa jakla poppis under dessa tva manader, sa detta var guld. Jag sog i mig allt gulligt som ungarna sa.

Den har lillkisen kommer jag faktiskt sakna. Han ar sa go, sa go.
Charlie sa faktiskt idag; "I'm gonna be sad when you're leaving."

Det var kallt o jag var pakladd. George som har en mamma som heter Happy.


4 kommentarer:

Anonym sa...

åh! de skorna var ju supersnygga. bra köp! och bra hårfärg också. se jämnare ut denna gång.....

mami sa...

jag vill åxå se pjucksen. bild tack! fin du är på nedre bilden. menar du att håret har varit ojämnt färgat tidigare?????

Anonym sa...

"Caisa Appelbrandt och Kristina." Vet du inte vad Kristina heter i efternamn? ;)

Anonym sa...

skojaru, varannan ö-viksbo är ju i usa numera... hihi.