14 november 2008

Uppdatering pa begaran

pengarna forsvinner for fort. farga haret blev dyrt forra helgen. nu resvaska plus att jag maste betala 50 dollar for att jag har tva vaskor nar jag flyger hem. (eller maya! maste jag det? jag flyger ju med sas hela vagen till Sverige? det kanske bara ar om man flyger inrikes?) sen flyger kosingen ivag pa smasaker som transport overallt och mat. bla. jag som ville turista lite och kopa hem souvenirer och presenter.
well. idag har jag akt pa varldens krokigaste gata, Lombard Street, men jag glomde ta bilder. kanske att jag orkar ta mig en promenad dit pa sondag. imorgon ska jag och Sandra turista lite iaf och besoka Golden Gate och lite fler stallen sadar.

och veeeet ni vad, jag har jobbat fardigt! helt fardig med dessa skitungar. och jag aker hem om tva dagar. det ar lite for bra for att vara sant. ska bli sa skont att komma hem till goa manniskor.
och sota frida ska mota upp mig pa arlanda for en fika innan jag aker hemmat. ska dumpa en vaska hos henne ocksa eftersom jag annars maste betala skjortan for att fa hem den.. typiskt.

emelie: vantar pa kladdkaka..
maya: cheesecaken.
mamma: falukorv och leverpastej.

puss!




Jag gjorde en fuling och googlade fram denna bild. Sadar ser varldens krokigaste gata ut iaf!

1 kommentar:

Anonym sa...

hm, det med resväskan blev jag plöstligt osäker på. eftersom det är sas kanske du få ta med 2? dunno, hinner inte forska vidare i det nu heller.. ska till mormor på lunch/frukost - kamsern o fläske med litte flotte o lingonsåsn! hallelulja! SES SNART! ps. ikväll ha jag en hård förfest inför nästa lördag!