12 november 2008

Latmask

aaaah vad jag ar seg och lat just nu. igar och idag har jag inte gjort ett smack. eller jag har packat lite, stadat lite och tvattat lite.. sa lite nyttigt har jag val for mig. men jag skulle behova kopt en resvaska och ett par strumpbyxor. orkar ej. far gora allt i helgen istallet. fast da behover jag ju inga strumpbyxor, for dom behover jag imorgon. synd.

igar sag vi en sandar liten sak som bor under marken och graver upp hal.. jag kommer inte pa vad den heter. jag har faktiskt en bild pa den..
sen sag jag en skunk (!?) for nagra dagar sen ocksa, mitt pa trottoaren. jag pilla nastan pa mig!

imorgon ska jag pa begravning. kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mullvad? Or should I say Mole?

Anonym sa...

bad update, kom igen! eller är det så att du redan är på väg till bredbyn o ska äta trerätters med jag o mormor o paul?? k-k-kött&s-s-sås o min kärlekspaj <3