21 september 2008

ready to roll

okej.. det är ett fåtal timmar kvar och jag kan inte äta falukorv!! jag är så nervös att jag mår illa som sjutton, får inte ens i mig ett ballerinakex.
människor kommer eftersom och kramas hejdå, det är det värsta. det mesta är nedpackat iaf.

första panikattacken: "dina flygbiljetter kommer med dina telefonkort". ehm, nje.. jag har inte fått några flygbiljetter?! jag trodde man bara behövde skriva ut några papper från internet. jag ringde en massa men ingen svarade, till slut googlade jag upp en tjejs nummer, från huvudkontoret, och ringde henne. hon måste tycka att jag är lite läbbig. jag hade rätt iaf.

jag sov på nålar inatt och kommer inte få sova på för många timmar. hoppas jag får en trevlig kis i stolen bredvid. nu skriver jag inge mer, för annars börjar jag lipa igen. haha. vi ses ju faktiskt snart igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå så bra så,lilla gumman. Jag lovar!

Anonym sa...

Hör av dig så fort du kan! Jag hoppas allt är bra med dig! Jag håller ställningarna på hemmaplan ;)

Anonym sa...

KOmmentaren var självklart från fröken olofsson