23 september 2008

St John's

Maste bara meddela mamma att jag inte har en adapter och kan darfor inte ladda min mobil, sa det kan bli svart att fa tag pa mig. Ska forsoka att hitta en i NYC pa torsdag nar vi ska dit. Weho!
Har precis haft en laaang lektion om hur man haller en bebis och hur man tvattar handerna.. Det var ju givande.
Skolan ar skitstor och gammal. Varannan toalett fungerar ungefar. Sen slutar toalettdorrarna hofterna typ sa man ser och hor i princip allt. Bor med en tjej fran Panama som knappt kan engelska. Hon kom hem halv tre inatt och klev upp kvart i sex (!), pa med klockradion och lampan i taket var tand. Bah.
Mar sadar idag, yr och illamaende. Ovanligt.. Atit lunch nu sa det ska val bli battre snart. Inte vara orolig mama, inte svimmat an.
Inte det roligaste inlagget men hinner inte skriva mer. Herra! Tanker inte ringa hem, da lipar jag bara. Sa skriv inget gulligt sa jag maste lipa i datasalen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh, hur känns det nu när du är framme? :) jag saknar dig redan!

/sara

Far sa...

Inge gullingt! Okey, jag saknar dig inte än. Det är så lungt och skönt här hemma nu. Vad var det du skulle göra därborta?
Har städat ditt f.d. rum. Råka öppna din kartonglåda och ser nåt du säkert inte vill att jag skall se, sorry!
Tycker om dig!
Hälsn.! Far

Anonym sa...

hähä, din fassas inlägg var klockrent. vad har han hittat tro? strap-on med eriks bajs på? :) blogga om det, gärna med bilder! hihi. ta det lugnt i amerikat som sagt. skriv här ofta.