24 september 2008

Svara svara

Pappa: Jag sa ju det, han far sina ryck, och da ligger man dar. Stada mitt rum du, jennie hinner nog stoka ner det tills jag kommer hem.. Inge svartmalat. Om ni koper en storre sang stretar jag inte.
Och forresten, det heter AM.

Mama: Jag skrev ju det; Panama (?) och Tyskland. Tyskan har en blatira, undrar fortfarande vad hon gjort.
Uhm, man skriver xoxo i slutet av ett brev och dylikt. Haha, eller vad vet jag. Man sager sa har ju.

Ak: Jag ar pa vad som helst! Bor kanske 30 minuter fran Sofia, tror jag. Jag bor mitt i smeten av SF.

Max: Inga bebisskamt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

x=puss, o=kram, xoxo =pusskrampusskram

Anonym sa...

vem sade att jag skämtade...? dessutom var det där lindrigt, jag gör faktiskt så gott jag kan att vara pk i fingrarna. ibland går det kanske inte, men jag försöker i alla fall :)

mami sa...

tjosan over there! göru idag då?jag har sovit o varit o tränat. nu ska jag ta en promis me den blonda killen.de soliga o fina vädret fortsätter.härligt! va har ni för väder? vet du att man inte får hålla bebisar upponer+ har ni fått lära er de?pappa har lagt in 8 brevkorgar till på ditt rum! skoja ba. pyssen!

Anonym sa...

varför får din mamma bebisskämta men inte jag...?

Far sa...

Lycka till! med resan till Santa Frisco. Att du får ett trevligt mottagande och att du får en bra start på ditt nya äventyr.
Jag tror på dig, och jag vet att du klarar det bra.
Kram! Far

anna-karin sa...

fy vad bra! jag har inte bokat någon resa än, men jag kollar på datumen tors 30 okt - tis 4 nov. vet du om du är ledig på helgerna? imorgon är stora dagen när du ska till familjen va? det kommer att bli överförtjusta i dig. är helt säker på det!

mami sa...

hej gumsan! hoppas resan till santa frisco gått bra.åh,vad spännande.de kan inte bli annat än nöjd med dej,så de så.send me a message when you are there.ha de gott.pyssen! mum

Anonym sa...

jag har fått fetångest efter alla "wallrud aka källargubben" skämten. så jag har kollat upp typ språkresor och dylikt och jag funderar starkt på typ en termin på collage (fyra månader eller nåt) och den som alla företag verkar föreslå ligger i santa barbara! så om jag känner att jag fattar allt och har allt planerat så kommer vi iaf vara i samma stat! woho! (man skulle verkligen kunna tro att jag följer efter dig överallt som med grekland) haha! inte för att vi kommer att vara så överdrivet nära varandra men iaf. funderade på språkresa till ryssland i 3 veckor först, men de var inte överdrivet mycket billigare än 4 månader i usa. töntigt. ja blablabla. hör av mig meraaaaa! LOVE YOU! xoxo /Walle den balle

Anonym sa...

Hej Sötaste Pluttisen!!!
Hoppas allt känns bra och att du mår toppen:)
Älskar verkligen att läsa Mor&Far's kommentarer:) Far borde ha en egen blogg tycker jag!! Tror nästan jag måste sms:a honom och be honom fixa det!!
XOXOXO Puss Kram Puss Kram Puss Kraaaaam;)