16 oktober 2008

Badda sangar

jag har aldrig forstatt grejen med att badda sangar. efter idag forstar jag det inte battre. haller pa att renbadda barnens sangar och det ar ju sjuttioelva lakan och grejer i varje sang. det ska vikas over dar sa blommorna kommer fram och hornen ska vara fina sa de maste vikas pa ett speciellt satt. en vanda ar i tvattmaskin, tva till star i ko. kom inte med nagon klipsk kommentar nu mor.

ska till starbucks nu en svang och mota upp en svensk tjej. kulit! maste dock hem ratt snabbt. ska ju tvatta! badda sangar! jippihej!

1 kommentar:

Far sa...

Om det är nåt du undrar över, så är det ju bara att fråga mamma. Hon är proffs på sånt där, men det är ju inte så konstigt. Hon gick ju hushållslinjen och så tillbringar hon ju mycket tid i sitt hobbyrum tvättstugan.

Ps. Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken. Om jag nu inte har otur och möter en springande flåsande leende, fröken Olofsson.