05 oktober 2008

Ful kines

jajaja, jag ska forsoka fa bilder pa familjen. nar jag och barnen ar lite gladare pa varandra sa. hoho.
helgen var kulig, tjejerna ar himla trevliga. de skulle pa golftavling idag sa jag for in till stan, helt sjalv! jag ar impad. lyckades ta mig dit, ga runt (irra runt) och sen hitta hem. nar jag kom hem var dock ingen hemma, ingen svarar pa telefon och jag ar skithungrig. vet inte riktigt vad jag ska gora for mat, eller rattare sagt sa vet jag inte hur man anvander gasspisen. ar himla sugen pa att bestalla pizza, da behover jag bara oppna dorren och betala. men jag vet inte om jag vagar.. far val vanta pa familjen och fraga.
var pa ikea igar och kopte kaviar och marabou. de hade dock bara vanlig marabou, men jag klagar inte. jag har varit borta i 2 veckor och jag var helt extas over att se svensk mat! at en kanelbulle ocksa, var ju kanelbullens dag igar. inte att glomma.
halloween ar snart och jag vet inte vad jag ska vara?? ge mig forslag. sag en ko-kostym.. men har verkar det vara mer sexy-diva-kortkort-kostym som galler. ungarna ar helt lyriska over deras kostymer!

sen maste jag bara saga att jag ar dum i bollen. en ful javla (forlat mamma, pappa) kines kom fram till mig idag pa stan och sa att jag var sa himla sot. jag blev helt stalld och fragade om han var serios.. (serios att han stoppade mig pa gatan for att saga det) och det var han ju. sen borjade han prata om att vi skulle traffas och att han ville ha mitt nummer.. har kommer det dumma. vad gor jag? jo, jag ger honom mitt nummer. jag kan tydligen inte bara skita i honom och ga vidare. haha, herreje. jag blev bara sa stalld och visste inte vad jag skulle gora. han heter "ful kines" pa min mobil. nar "ful kines" ringer ska jag inte svara.
ja, detta ska jag ju inte gora om iaf. haha.

Wilma: saknar dig ocksa stumpan! borjar kanna familjen lite battre nu. puss pa isaac fran mig!
Pappa: haha, vad var det dar for historia?!

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha sådär har jag också gjort, eller ja inte direkt på gatan men dock på gatufesten (hoho) flertalet gånger. jag menar hur svårt kan det vara att komma på att man kanske bör ge en siffra fel eller ngt. tydligen för svårt för mig. haha.

Anonym sa...

Moahahahahahahahahahaha *skrattar hysteriskt* hahahahaha DU E JU UNDERBAAAR ! ! ! ! ! ! !

Tänk om fulkinesen är mångmiljonär .....hahahahahahahahaha

Jag har förresten gett en totalt 100% afrikansk man ett nummer en gång för länge länge sedan....in the big city of Köpmanholmen. Var bara det att det första nummer som dök upp i min hjärna var min kompis Åsa´s nummer..... Hur många gånger tror du han ringde stackars Åsa..? Hahahahaha

Far sa...

Jag kan skicka en Samedräkt till dig, som du kan ha på halloween.
Du har ju sameblod i dig. Sen är det ju kul om du "sticker ut" från mängden. Kort kort får du inte ha, för du får inte dra till dig nå fler kineser.
Är du förvånad att Emelie är "The Smart Blonde". Det är inte jag.
Om du vill kan jag hjälpa dig med översättningen av historien.
Har re!

Dennis sa...

Du hade aldrig gett mig ditt nummer på det sättet... Nu ska jag gå och... och... *cry*. (Jag har extremt tråkigt just nu)

Anonym sa...

diptido, snartsnart evelina, mer säg jag int :)

Anonym sa...

mene, du gör ju precis som mig när det gäller såna som kommer fram helt plötsligt o börjar snacka med en sådär. lika dum som lämnar ut numret varje gång (y) du borde ju lärt dig nånting från mig iaf.. & du borde inte färgat håret ändå gummaaan :)