01 oktober 2008

Pic a pic

jag ar himla bra pa att uppdatera tycker jag. berom till mig. var downtown idag med moa, hittade en massa! hittade en san fin jacka att jag maste visa den. lovar att inte bli modebloggare, men ska bara visa. ungarna var lite tjuriga idag, men det gick. kanns anda bra ibland att nina ar hemma mestadels. jag forsoker verkligen lara mig hur man ska hantera barnen nar de stretar.. det jobbiga ar att man ska bli kompis med dom samtidigt som man ska satta dem pa plats nar de sager emot. svart. kanns trist att moa ska aka imorgon. kul att ha nagon att prata med ju. efter idag kan jag rora mig lite battre i stan i alla fall. at sushi idag igen, jag borjar bli bra pa det. men far fortfarande inte i mig mer an 4 rullar. om ni undrade.


Titta min fina jacka! Sa nojd. Lite for varm for att anvandas nu dock. Den beiga (gah, kan inte stava) hoodien kommer jag bo i framover. Mysse, armband och sockar. Bra grejer.

Sen pappa, tankte att du skulle bli stolt nar du ser att jag kopt denna mapp. Ska sortera alla mina papper dar, sa jag vet var jag har allt. Det trodde du inte om mig.


Ballt. Den har har jag bara sett pa tv forut ju.



Parken utanfor pojkarnas skola. Some view huh.
Santa Frisco-backar!

Nick visade mig sitt "hus".

3 kommentarer:

mami sa...

åh,hallå brunett-ewe! va har du på dej? jag har en klänning från versace o en jacka från gucci. hittade en as-snygg väska i en butik vid stureplan som jag ska köpa åxå. asså fatta! att vissa kan gå i typ wct-brallor från strömsknallen o t-shirt från typ HM anno 78. asså,vad vill dom med att gå klädda så. baah!! vi hörs! Ps: hittade en as-snygg rosa topp på rusta idag.heej!

mami sa...

åh,glömde säga att de va från BrunettAnne

anna-karin sa...

Fråga 1: Är det en riktig tatuering du har på handleden? Fråga 2: Hur många barn tar du hand om? Fråga 3: Kön på dem? Kommentar: Älskar jackan!