11 oktober 2008

Smil

ah Wilma! du ar sa gullig sa jag far spunk! tack lilla stumpan! vad glad du gor mig som skriver. saknar dig himla mycket ska du veta. gor som max sager vettja, skaffa en egen blogg dar jag kan lasa om vad tindra gor for hyss.

tack o tack o tack for peppning. jag behover det och uppskattar det till tusen!
helgen har hittills varit jattebra faktiskt. traffat fina tjejer och haft trevligt. fick lov att vara barnvakt ikvall men det gick bra, efter att pappan hotat barnen lite om det inte var snalla med stackars mig.. nu sover dom, och snalla var dom. ska njuta av denna kvall.
nar jag kom hem idag var alla pa bra humor och foraldrarna hjalpte mig mycket med hur jag ska gora med barnen.
kopte en massa fina saker idag. urban outfitters hade rea och jag hurrade lite over det. kopte "swedish fish". att godisfiskarna var typiskt svenskt hade jag da ingen aning om. gott ar det iaf. nasta helg har kates skola "birks fair".. har inte riktigt forstatt vad det ar, men hon ska upptrada och det ska vara en chokladfontan dar. jag ska dit.
sen kommer frida lor-son och vi ska upptacka san francisco lite. ska bli himla kul att traffa henne igen. andra planer som finns ar sista helgen i oktober; da kommer ak hela vagen fran NY. kulit. jag, hon och sofia ska cykla golden gate och sen alcatraz. vi har iaf spanat lite pa det. sen ar det ju halloween-galej och jag maste hitta en kostym.. ska forsoka imorgon.

idag kanner jag mig glad och jag ska njuta av de timmar som ar kvar av dagen. hoppas ni sover gott.

Tre brudar vid namn Malin, Emelie och Moa.

Sofia och Olivia.

Det ar "Fleet week" har nu sa det var en massa jet-plan som flog runt och showade. Om ni ser de fyra prickarna..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du e ju underbar..:"det ska vara en chokladfontän där.JAG SKA DIT".... Hahaha

mami sa...

då ses vi syster,vid fontänen.ska vi säga kl. 14?
åh,vad det är kul att läsa att du mår lite bättre.wilma, du har ju skrivit kanonbra ju!!kramis! vi hörs.

Anonym sa...

tycker om era planer för mig!

Anonym sa...

Vilket liv du lever! Allt verkar vara så långt ifrån den vardagen man har här hemma i Sverige :p

Anonym sa...

Hej sötnos!
Din Lilla Papps ringde igår, han e för go´. Önskar att vi bodde i Övik så vi kunde umgås mer....:(
Hoppas att du mår bra. Det kommer kännas bättre å bättre ju mer du lär känna familjen och barnen. JAG LOVAR!!! Detta har fått mig att sakna min AU-pair familj....Jag har hittat en av pojkarna jag var aupair åt på Facebook....även hans pappa:)
Kul att återfinna gamla bekanta;)
STOR KRAM till Ewe från the big city of Borås!