10 oktober 2008

Sorg

Min sista chokladbit.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Far till Ikea. Där lär det väl finnas marabou ;)Jag är förövrigt super avundsjuk på att du har tillgång till gym! Pöss!

Anonym sa...

Men lilla gumman....maila mig din adress är du snäll:)

Wilma sa...

hej Ewe jag saknar dig käner du familjen nu betre jag förstår att du har det jobbit nu men du klarar det för det vet jag

Byssan sa...

Hej Ewe!
Det är farbror Anders som hälsar. Hoppas du har det bra och att du trivs. Vet att du har haft det kämpigt men ge inte upp. Det kommer att bli ditt livs största händelse (förutom att få ett eget barn, vad jag vet). Älskar dig och va stor och stark.
/Anders m fam

Anonym sa...

hej! Ewe det är wilma igen du har väl sett att jag skrev att du har det jobbit du få inte ge upp jag förstår hur du har det det är nog väldit jobbit men du klarar det är du får inte åka hem nu. Josefin Crafoord åkte ur ”Stjärnor på is” jag såg inte vilka som åkte ut men jag kollade på aftonbladet. Jag var ute och cykla när programet var och det var rätts så länge men sen så gick jag in och tita på TV och vi hade gäster när jag var ute och cykla dåm mindre barnen som var hos oss dom cyklade med mig Tindra grinade väldit mycket när vi var ute och cyklar det var väldit jobbit Tindra grinade mäst av alla eller hon var de enda som grinade Albin altså inte Linus lilibror altså albin linus kompis grinade näe han ramlade och när han skule häm men han behövde inte hem då men han kunde vara ute en liten stund till men sen då ville jag gå in och då gik han hem men han grinade inte då och då gik allain och då så sat vi ju oss vid TV och medans så brotades vi en liten stund.Pappa och jag oler på at beräta roliga gräjr för alla alltså peter och mamma det är väldit roliga grejer och jag är bätre en såm på att skriva sms hihi kul va

Wilma sa...

Anonym sa skall vara Wilma sa bara så du vet.

Anonym sa...

hihi, 897 tecken och bara fyra skiljetecken! wilma skriver med en underbar frenesi. har hon också en blogg man kan få läsa? :) vore mysigt att läsa om alla cykelturer och andra bravader!