19 oktober 2008

Slut pa helg

Kates skola hade na grejs. Massa stand med allt fran gotta till harspannen. Har upptradde hon i deras talent show.

Dagens fossingbild.

Gotta gotta gotta.

Sahar ser jag ut nu for tiden, i flackigt har.

Glass fran Cold Stone. Jag orkade harta, men ack sa go!

Frida var har i helgen ju! Vi gick pa en megabamba biograf och sag Tropical Thunder. Inget att hurra over.

Helgen var prima och det tackar vi Frida for!

Sondagkvall, typiskt val. Men om 5 dagar ar jag i Vegas sa jag kan nog sta veckan ut.. Hittat ett tygstycke som jag ska bara bland alla gamblers och sa hittade jag ett par finfina skor som jag inte har rad med egentligen. Men jag ska luska lite pa det. Tals verkligen att luska pa :):):))) Fick ju lov att slanga mina alskade vita skor i NY, men hittade ett par idag. Jag ar som kar pa nytt. Ett par grona fick ocksa hanga med. Annars hade nog de vita kant sig ensamma tror jag. Pa halloween ska jag nu vara en sexig pirat. Man kan inte vara annat an en sexig haxa, sjukskoterska eller dylikt har. Sa sanna som vi skrattat at i filmer, en san ska jag vara. Raow.

4 kommentarer:

Anonym sa...

du är så söt att det kittlas i magen! Hälsningar från// Han som numera lever i din tidszon

mami sa...

hej fräknis! himla tur att du köpte dom gröna annars har ju självklart de vita känt sej väldigt enamma. du börjar likna mormor vad gäller skoköp.(ensamma ska de va,jag vet ej hur man får dit ett s i efterhand)skorna på bilden är dom åxå nya? hur många skor har du inhandlat sen du kom dit??ha de så sköj i Vegas, men akta dej för "piratkopior".hrmpf!

Anonym sa...

coldstone <3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

Hoppas vi får se bilden på den sexiga piraten senare då....:)