03 oktober 2008

togood4ubaby

som sagt, var och fick coachning av en kille idag pa gymmet. sag ganska bra ut, typ 25 ar. visade sig att han var 40 och nar det hela var over gav han mig sitt visitkort. dar pa skrev han sin email - "togood4ubaby". jag sa tack och gick snabbt darifran. haha, herreje.
sen nar jag skulle visa nina hans adress satt han i trappen nar vi gick ut skrattandes.
annars gick det bra. han var inte sliskig, han var trevlig faktiskt. visade mig bra saker. han sa att jag maste tanka pa att dra in min svank sa jag ska slippa fa sa ont dar. huh.. he ga int!

jag gruvar mig for ikvall. har laddat upp med toblerone som jag kan ga och trostata sedan. nick, han som stretar minst, sover borta. han varnade mig tidigare i veckan nar jag sa att jag skulle sitta barnvakt sjalv ikvall.. "good luck with that". jaha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oo, dra in svank. gör det! jag ahr svankat alldeles för mycket i mina dar.. det slutar i aj aj. har massa trevliga rehab-övningar också.. om du vill ha ;) haha. låter föröverigt spännande med att vara med en personlig tränare sådär. särskilt om han är snygg. synd på att han var togood4ubaby. eller vad han nu hette ;) jag vill veta hur nina ser ut. är hon snygg? tjock? vad jobbar dom med? är det en stilig karl till far? ojoj så mycket frågor som ploppar ut. dina papa kom in och köpa mackor på subway idag också. trevligt trevligt. fast jag fick inte göra dom. mycket pysses från fröken olofsson.

Anonym sa...

jag föreställer mig att nina är runt 40, blont hår med ljusbruna slingor. håret går typ ner till axlarna och hon är smal. hon har byxor som inte ger rättvisa åt rumpan. ofta jeans? men, ändå som fräsch? rätt?