02 oktober 2008

Frustration

jag vill skriva av mig lite frustration. barnen var jobbiga ikvall. de lyssnar inte pa det jag sager.. jag har talamod, men det holl pa att brista. imorgon ska jag lagga dom sjalv.. de kommer testa mig till max! josses amalia.
borjar anda lara kanna alla i familjen battre nu, det kanns bra. nina fragar ofta hur jag kanner mig och sa. snallt. jag ska antligen farga om mitt har, sa jag slipper mina flackar.. ar ju ratt sa mycket billigare har. ska till sofia pa lordag, kanns kul att ha nagot att se fram emot!
jag ar helt sjukt trott och klockan ar 9. funderar skarpt pa att ga och lagga mig. har varit i parken, varit pa gymmet, rejsat pa cykel med pojkarna, duschat 3 ungar.. gatt i backar. ska aldrig mer klaga pa "san francisco-backarna" i ovik.
det var helt underbart att antligen fa ga pa ett gym och trana som jag vill. det har jag saknat. det var ungefar samma maskiner som hemma faktiskt. bokade anda en tid med en personlig tranare sa han kan visa mig runt lite. tydligen tranar de med en en hel timme. schyrre!
borjar inte forran 4 imorgon. plus en timme pa morgonen da. ska vara pa gymmet 11. nu sova.

love you erik.

mamma: glom inte skicka min skena.
pappa: saknar dina kommentarer ju!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sötis!
Japp, var beredd på att de kommer testa dig till max....Men DU bestämmer! Självklart tror de att de ska få som de vill när de har en ung söt tjej som dessutom e sårbar när hon e så ny och så långt hemifrån....men GE DIG INTE!!! Jag LOVAR, det kommer att vända!
Tänker på dig;)