29 oktober 2008

Fett

hoppsan hej. rakade visst komma hem med lite kassar.. men det ar ju fina grejer!
sitter o kakar pa en sandar energibar. "low fat". de har hundrafemtioelva olika sana har hemma, de verkar nog tro att de ar nyttiga. de glomde kolla mangden socker dock. jag med. nej men, seriost, alla amerikaner tror att sa fort det star "no fat" pa en produkt ar det nyttigt. det star det pa varan mjolk, men jag menar, behover inte barnen det fettet? jag vet inte nar jag borjade bry mig om sadant dock.

pa tisdag berattar jag for familjen att jag inte ska stanna har. jag gruvar mig som sjutton. men om jag kommer hem eller stannar ar en annan femma. (min femma!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte Sofia pratat med dig? Pratade med henne precis igen och hon sa att du hade sagt att jag kunde sova hos dig torsdagnatt också? Hm, behöver veta snarast hur jag ska göra och hur jag ska komma till dig/henne som. Tåg? Hämtad? Dra iväg ett mail eller något så fort ni vet!

Far sa...

Jag var naken och råka titta mig i spegeln, det sög dock kan man säga. Men det var ganska fett, att se en karl man inte kände igen.

Ps. du skrev fel, (pappas femma!) skall det vara.