27 oktober 2008

I valet och kvalet

det har ar det svaraste beslut jag nagonsin tagit, inga tvivel. jag vill bara att det ska vara mitt eget beslut. jag vill kanna efter sjalv och utga ifran det. jag ar stor nog att inse vad som ar bast for mig sjalv.
jag kanner mig inte som en forlorare om jag lagger ner det har. jag provade och det funkade inte. jag vet inte vad som finns pa andra sidan men jag vet inte om jag vill prova det heller, for jag kanner mig nojd. jag blir inte svagare av att aka hem. visst missar jag erfarenhet men jag har fatt en stor dos redan. jag blir arg. jag vill bestamma sjalv utan folks misstycken.
jag har hela livet pa mig ju. nu om nagon gang, har jag kant att jag lever och har ansvar over mitt eget liv.
sa, djupa ord fran amerikat. over och ut.

5 kommentarer:

Anonym sa...

girl. Så länge DU är glad och nöjd över dit beslut så kommer det kännas bra. Du har i alla fall testat på det och det är inte bara! Och som du sa, du har ju för sjutton hela livet framför dig!
Tänk inte på vad andra kommer tycka om dit beslut, tänk på vad du kommer må bäst av! För dom andra bestämmer inte över dit liv! :) Själv tycker jag att det är jävligt bra och duktigt gjort av dig att bara sticka iväg sådär!Jag vet inte hur många chanser du har gett det redan, men ge det en till chans, så att du är riktigt säker! Kram på dig.

Anonym sa...

du är fin och klok evefina! även utan åäö. PUSS <3

Anonym sa...

Självklart är det du som bestämmer söta lilla Ewe. Följ ditt Hjärta, du ska absolut inte stanna för att "bevisa"nåt för ngn annan. Det är ditt liv, ditt val och din kära kära Moster som skriver...hehehe
Stooor Sweden-kram :)

Anonym sa...

gud. trodde "dick" var pappa, men det klickade tillslut med MobyDick. puh.

men hjärtat, du vet redan vad jag tycker o jag står fast. o youknow, om allt går finfint för mig i november så ska vi nog kunna hitta nått roligt o göra för o kompensera det skruttiga!
dörren står öppen när du än kommer hem!

Anonym sa...

Håll ut i helgen i alla fall pärlan! Vi ska ha kuuul :-)