14 oktober 2008

Gick

jag forsokte verkligen fora over lite bilder mamma, men det ville sig inte alls. efter tva forsok ger jag mig. tittar pa nar charlie biter av skinn fran sin ta.. ej trevligt.
har annars mest bara gatt idag kanns det som. gick till gymmet, det var stangt, gick hem. gick gick gick och ater gick pratandes i telefon. gick till nicks skola och hamtade han, var i parken lite. sedan hade jag och pojkarna cykelrejs runt runt i parken utanfor huset. jag forlorade med flit.

ska vara sjalv med alla tre imorgon. ska fa alla att gora laxa, ata och duscha. sen ska de ocksa i sang ja. kulig dag!

sen vill jag tacka mamma o pappa som skickade mig ett fint paket med gotta i! det gjorde susen! ska ga och vara nojd over min dumlepase. kanske smaka lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min kära!
Berättade nyss för mamma att du hade denna blogg och att man där kunde läsa vad du hade för dig, hon blev helt till sig och har nu lusläst alla inlägg. Du får säkert någon kommentar från gittat snart ;)

Vi sankar dig väldigt mycket. Love you

Anonym sa...

jag saknar dig evelina! :D hoppas du har det bra. :)

Anonym sa...

Spara Dumle åt mig!