08 oktober 2008

Sjugofyra

hoppsan hej. nu borjar jag stava sjugo ocksa. menade tjugo for er som blidde forvirrade. forlat.

pappas historia pa sin goa engelska var det jag inte forstod. mammas orienteringshistoria har jag hort flera ganger om, den gillar jag.
imorgon ar alla tre barn lediga.. vi ska pa na museumgrejs. men det kanns bra, da far jag lite tid bara for barnen. for nu ser jag mest bara nick. borjar inte forran tolv ocksa. pa fredag ar grabbarna lediga och jag borjar inte forran halv tva. jippihej, jag far sova.

det gar iaf att ringa till min telefon fran sverige.. men det kostar val lite for er. ni far gora som ni vill. blir glad for samtal iaf! tank dock pa tidsskillnaden tack. pappa. 9 timmar bakat ligger jag.
om ni skickar sms far jag betala. men tydligen fanns det nagot grejs man kunde fixa sa det blev billigare. ska kika pa det. (inte till min tele maya! har ett nytt nummer.. amerikanskt nummer. du far det sen)

horru bambi! saknar dig! och carro! och lisa! och wallrud! och mayzan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag ringer o ringer! gåntt nå! "förnärvarnade går det inte o ringa" bajstelefonkvinna!! (inte du, hon som prata). jag ringer ditt vanliga mobilnr, är det rätt?

Far sa...

Jag försöker en gång till, men för att vissa (jag nämner inga namn, bara att dom är född 1989)ska ha en chans att förstå, så är den på svenska. Tre vampyrer bodde i ett slott utanför en liten by. En av dem var Farbror Torsten. En natt kom en av dem hem med blod runt munnen. De andra frågade vad han hade gjort.
- Ser ni huset där borta? Där var jag och sög blod!
Nästa natt kom den andra vampyren hem med blodet rinnande ner för hakan. De andra frågade vad han hade gjort.
- Ser ni grannbyn där borta? Där var jag och sög blod!
Tredje natten kom vampyren Farbror Torsten hem med blod över hela ansiktet. De andra undrade vad han hade gjort.
- Ser ni muren där borta? Det gjorde inte ja!

Ps. Ja!! jag ringde familjen kl.6 på morgonen en lördag och fråga efter dig, Evelina. Alla gör vi våra misstag. Som när din farbror Anders skulle ringa till mig på min födelsedag. Så fort luren lyftes, börja Anders sjunga "Ja må han leva" för full hals. Det var bara det att han slagit/ringt fel nummer.
Ps. Dick, Skriver puss! Får han göra det?
Ps. När Emelie skulle springa baklänges i fotboll, var hon lika usel. Men det behöver du ju inte säga till hon.
Kram!

Anonym sa...

vi saknar dig med!

såhär lite lagomt sent kom denna kommentar :D