29 oktober 2008

Fint besok

imorgon far jag besok av en NY-bo, annakarin. sa jag har sallskap av massa brudar tre natter framover, kulit! dock lar det bli trangt som sjutton med tanke pa att jag har en sang och en madrass..

jag kanske inte alls ar ledig hela helgen.. eftersom jag var ledig hela forra helgen kanske de behover mig denna. varfor lova nagot forst och sen andra sig? jag lovar de latsas hitta pa planer.. de ar ju slugna typer. morfarn har tydligen blivit samre nu ocksa. jag lovar han dor och jag far jobba hela helgen. nae, skamt o sido, det vore ju faktiskt inte roligt.

jag bad charlie hanga upp sin handduk (det ar ju inte deras sak att gora egentligen som de gjort klart for mig..) och han svarade "okey". eh va? gjorde han precis som jag sa? veckans skonaste kansla. eller manadens.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs! Ida Samuelsson här :) Har följt din blogg sedan du for, och nu hittade jag ett inlägg (som du kanske läst, vad vet jag) som jag tänkte att du kanske vill läsa. Enjoy och hoppas du bestämmer dig för vad DU vill! Kram och lycka till!

Anonym sa...

Haha, va bra jag är :) Jag glömde helt bort att kopiera in inlägget! Jisses... men iallafall här kommer det: http://louisesa.blogg.se/2008/october/ak-aldrig-som-au-pair.html#comment
Med mig är det bra, själv dü? Kram